preskoči na sadržaj
Vijesti

Nasilne video-igre utječu na funkcije mozga

Video-igre u kojima prevladava nasilje, kod adolescenata aktiviraju dijelove mozga povezane s emocijama i reduciraju reakciju dijelova u kojima su centri za rasuđivanje i kontrolu, ustvrdili su američki znanstvenici.

"Naše istraživanje pokazuje da neke video-igrice pune nasilja mogu dovesti do raznih kratkoročnih opasnih učinaka na funkcije mozga kod tinejdžera za razliku od zanimljivih i zahtjevnih video-igara u kojima nema nasilja", pojasnio je Vincent Mathews, profesor radiologije na Medicinskom fakultetu Indiana, koji je sa suradnicima proveo istraživanje na 44 adolescenta u dobi od 13 do 17 godina.


Oni su bili izabrani nasumce te nisu imali nikakvih ranije evidentiranih problema s moždanim funkcijama. Polovina ih je oko 30 minuta igrala video-igricu punu nasilja, a druga polovina igrala je video-igru bez nasilja koja je bila vrlo zahtjevna. Na kraju su sudionici podvrgnuti testiranju kako bi se izmjerila njihova koncentracija i potencijalna inhibiranost, a istodobno je magnetskom rezonancijom praćena aktivnost njihovih mozgova.

Kod skupine koja je igrala "nasilnu" video-igricu ustanovljena je veća aktivnosti u amigdali, centru za pobuđivanje emocija u mozgu, a kod skupine koja je igrala "nenasilnu" igricu ustanovljeno je da je više stimuliran predčeoni dio mozga povezan s koncentracijom i sposobnošću kontrole. Pravila o distribuciji video-igara nasilnog sadržaja već su nekoliko puta pokušali donijeti članovi američkog Kongresa, no do sada su uspjeli postići tek donošenje odluke o sustavu njihove klasifikacije koja se ni na koji način ne odnosi na bilo kakve zabrane.

www.cardionet.hr/



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Administrator   datum: 26. 3. 2009.

Vijesti

Nasilne video-igre utječu na funkcije mozga

Video-igre u kojima prevladava nasilje, kod adolescenata aktiviraju dijelove mozga povezane s emocijama i reduciraju reakciju dijelova u kojima su centri za rasuđivanje i kontrolu, ustvrdili su američki znanstvenici.

"Naše istraživanje pokazuje da neke video-igrice pune nasilja mogu dovesti do raznih kratkoročnih opasnih učinaka na funkcije mozga kod tinejdžera za razliku od zanimljivih i zahtjevnih video-igara u kojima nema nasilja", pojasnio je Vincent Mathews, profesor radiologije na Medicinskom fakultetu Indiana, koji je sa suradnicima proveo istraživanje na 44 adolescenta u dobi od 13 do 17 godina.


Oni su bili izabrani nasumce te nisu imali nikakvih ranije evidentiranih problema s moždanim funkcijama. Polovina ih je oko 30 minuta igrala video-igricu punu nasilja, a druga polovina igrala je video-igru bez nasilja koja je bila vrlo zahtjevna. Na kraju su sudionici podvrgnuti testiranju kako bi se izmjerila njihova koncentracija i potencijalna inhibiranost, a istodobno je magnetskom rezonancijom praćena aktivnost njihovih mozgova.

Kod skupine koja je igrala "nasilnu" video-igricu ustanovljena je veća aktivnosti u amigdali, centru za pobuđivanje emocija u mozgu, a kod skupine koja je igrala "nenasilnu" igricu ustanovljeno je da je više stimuliran predčeoni dio mozga povezan s koncentracijom i sposobnošću kontrole. Pravila o distribuciji video-igara nasilnog sadržaja već su nekoliko puta pokušali donijeti članovi američkog Kongresa, no do sada su uspjeli postići tek donošenje odluke o sustavu njihove klasifikacije koja se ni na koji način ne odnosi na bilo kakve zabrane.

www.cardionet.hr/



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Administrator   datum: 26. 3. 2009.

 

 




 

Popis postojećih albuma:


Naziv albuma
Kreirao
Datum


Admin
14. 2. 2023. 12:43
Admin
5. 6. 2021. 23:53


e-Dnevnik

U svim odjelima matične škole i područnih školaenlightened                                                                                                                  


Školski list Tintilinić

OGLASNA PLOČA

Obavijest za ovogodisnji Prvi pljesak: Molimo kandidate za Prvi Pljesak da se jave razredniku ili učiteljici glazbene kulture sa nazivom pjesme do ponedjeljka 8.4. 2024. Nakon prijave učenici će biti pozvani na audiciju. 🎤🎶🎤🎶


linkovi
Zabava i igre

E-škola

Nastavnici


Eko rječnik

ATMOSFERA – sloj plinova koji okružuje planet Zemlju

GLOBALNO ZATOPLJENJE – povećanje prosječne temperature Zemlje stakleničkim efektom

KISELE KIŠE – rezultat reakcije sumpornog dioksida i dušičnog oksida u atmosferi, koji se u obliku kiše, magle ili snijega vraća na Zemlju

OZON – bezbojni plin veoma važan u gornjim dijelovima atmosfere jer nas štiti od štetnog sunčevog zračenja, ali ako nastaje u nižim dijelovima atmosfere u reakciji s onečišćivačima, postaje opasan

SOLARNA ENERGIJE – električna energija dobivena iskorištavanjem fotonaponskih ćelija koje pretvaraju sunčevu energiju u električnu

STAKLENIČKI EFEKT – efekt zagrijavanja Zemljine atmosfere i površine zbog djelovanja stakleničkih plinova u atmosferi

STAKLENIČKI PLIN – plin koji se ponaša kao staklo u stakleniku, koji ne dopušta refleksiju topline u svemir; najčešći staklenički plinovi su ugljikov dioksid i metan



PRIJATELJ je netko tko nas razumije i dijeli s nama osjećaje. Prijateljstvo je poput cvijeta Koji cvate na suncu i usred sjene. Onaj koji znade koliko vrijedi Neće nikada dozvoliti da uvene.



Propustite li ovaj dan - DAN PRIJATELJSTVA, sami izaberite neki drugi, i zajedno s prijateljima proslavite duh prijateljstva! Jer prijatelji se cijene i vole svih 365 dana u godini!
 

Kreiraj KLaUna 

Moja mini TV  

Ako imate zvučnike okušajte se u vođenju vlastitog benda  

Čarolija mišem...

Pogledajte zanimljivi ZOO

IQ test


Ispis statistike od 1. 12. 2009.

Ukupno: 191282




preskoči na navigaciju